Cyrelle-Dyon-Ghana-2015.reismee.nl

Laatste blog vanuit Ghana

Hello!

Hier even een blog vanuit een prachtig mooi strand in Ghana! De laatste paar dagen in Ghana zijn aangebroken en deze brengen we dus door aan het strand. Het is heerlijk om even bij te komen voordat we weer terug naar Nederland vliegen.

Vorige week stond in het teken van afscheid nemen, afsluiten en inpakken. Het afscheid nemen van het project, de prachtige weeskinderen en het dorp was niet altijd makkelijk. Maar toen we toch bezig waren met afscheid nemen, hebben we ook even afscheid genomen van ons groente vrouwtje en ons broodvrouwtje die ons elke dag van voedsel kon voorzien.

Maar het afscheid nemen verliep allemaal heel goed dus we kunnen op een mooie laatste week terug kijken.

Nu zitten we heerlijk te genieten onder palmbomen, aan een oneindig grote zee/oceaan, heerlijke warme zon en hebben we geproost op de afgelopen drie maanden.

Op deze plek laten we even alles los behalve de zonnebrand. :)

We beginnen er steeds meer naar uit te zien om naar Nederland te gaan!

Tot in Nederland en wij duiken nog even de zee in!

Groeten,

Sint en Piet

Melissaaaaaa

Toff meiden jullie zijn kanjers!
Lekker genieten van jullie laatste weekje en dan weer een dikke knuffel in Nederland !!!
Goed insmeren hoor in Nederland heb je geen zonnenbrand meer nodig :$
veel liefs!!!!

Carla

Geniet van deze laatste dagen in Ghana het mooie strand en de palmbomen.
Gelukkig spreken we nu over dagen dat jullie weer thuis zijn. Eerst waren dat maanden toen weken en nu dagen en als het goed is worden dat vanzelf uren tot minuten.
Meiden sluit dit stukje belevenis goed in jullie op en wij zitten klaar om naar jullie verhalen te luisteren.
Tot vrijdag en een hele goede reis terug naar jullie TTHHUUIISSSSSSSS.
Liefs Mams

Gwen

veilige terug reis en geniet er van

Mirthe

Geniet er nog eventjes van! En niet te veel op de pietjes gaan lijken hea nu jullie zo'n lekker zonnetje hebben! ;) Goede reis terug! Liefss

Ans

Ik wens je / jullie nog een aantal geniet uurtjes toe daar onder de palmbomen!! Gods Blessings toe gebeden voor op je terugreis !!!! Dikke knuffel ( binnenkort life....!)

thamara

geniet van het laatste weekje daar in Ghana onder de palmbomen.

Margreet

Wow meiden, time flies! Nog even nagenieten van een geweldige ervaring, die je je leven lang mee neemt! Goeie reis naar huis straks!

Familie Verburg

Wij vonden het erg leuk om een beetje via deze blog met jullie mee te reizen! Wat een gave dingen hebben jullie meegemaakt. Geniet van de laatste paar dagen. Kom veilig thuis, want hier in Nederland wordt naar jullie uitgekeken. Groetjes van de familie Verburg

Christa (KDC)

Hoi meiden,
heerlijk even genieten nog van de zee, ik zie het al helemaal voor me, wat moet dat mooi zijn daar zeg!!
Geniet er nog even van en een goede terugreis gewenst!!
Groetjes, Christa

Lia

oh wauw, bijna ik ze weer gezellig thuis.
Heeeeel goeie reis, lekker slapen in het vliegtuig. En tot zo...XXX

Louise, moeder van Britt :)

Bedankt boor het meeleven op jullie reis. Ik heb er van genoten.
Let goed op elkaar meiden deze laatste dagen.
Ik wens jullie een veilige vlucht naar huis en wens jullie een levenslang mooie herinneringen aan deze reis.
Groetjes van Louise. (Moeder van Britt)